PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

12 Aralık 2014 Cuma

Instagram'da Kişilerden Gelen Direkt Mesajları Engelleme ve Yok Sayma Nasıl Yapılır?



instagram direkt mesajları yok sayma

instagram direkt mesajı engelleme nasıl yapılır


Instagram ile web'de, Tablet ve mobil cihazlarınız üzerinde kullanabildiğiniz fotoğraf paylaşma, fotoğraf çekmek, fotoğraflarınızı düzenleme, fotoğraflarınıza efektler eklemek, fotoğrafları beğenme ve etiketlerle ile diğer Instagram kullanıcılarıyla paylaşmak uygulamadır. Intagram fotoğraflarınızı diğer Instagram kullanıcıları tarafından beğenilmesi ve yorum yapılması sizi farklı bir boyutu haline getiriyor.

Instagramdan istediğinizi engelleyebilirsiniz. Instagramda kayıtlı kullanıcıları tamamen engellemek yerine direkt fotoğraf paylaşımlarını yok saymayı yada direct mesaj engellemeyi yapabilirsiniz.

instagram direkt mesaj nasıl bakılır

instagram direkt mesaj kutusu


instagram açın ve anasayfası üzerindeyken sağ üst köşede yer alan ve arkadaşlarınızdan gelen direkt mesajları açma ikonuna tıklayın.

   

Direct mesaj atacan kullanıcıların fotoğrafları ve mesaj ekranı gelecek direct mesaj yazmasını engellemek veya yok saymak istediğiniz kullanıcının üzerine tıklayın.

Kullanıcının direct mesaj ekranında sağ üstte üç nokta ikonuna tıklayın ve açılan menüde "kullanıcıyı engelle" veya "bu kullanıcıdan gelen tüm gönderileri yoksay" seçeneğine tıklayın.




kullanıcıyı engelle dediğinizde karşınıza son uyarı ekranı gelecek siz bu ekranda "evet, eminim" seçeneğine tıklayın.

 

Bu yöntemle size direct mesaj atan kullanıcıları engellemiş olursunuz.


instagram direkt mesaj engeli kaldırma

instagram direkt mesajı yok sayma 


Direct mesaj engellemiyi kaldırma nasıl yapılır.

Instagram ana sayfada direct mesaj ikonuna tıklayın ve açılan ekranda engelini kaldırmak istediğiniz kullanıcıya tıklayın. Kullanıcıya tıkladınızda gelen ekranda sağ üstte üç nokta ikonuna tıklayın. Açılan ekranda "kullanıcının engelini kaldırma" seçeneğine tıklayın.

 

 kullanıcının engelini kaldırma seçeneğine tıkladığınızda size uyar mesajı gösterecek siz burada "evet, eminim" seçeneğine tıklayın.
 




   

 Bu şekilde instagramda kişi engelini kaldırma yapabilirsiniz.

38 yorum:

  1. peki gizlenen direct mesajını nasıl geri getire biliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar direct'e gelen resmi " hide " yaptığınız zaman orda sizi uyarıyor " geri döndürmeniz imkansız olacak " diye. .Bu yüzden geri döndürmeniz malesef imkansız

      Sil
  2. dm den silinmiş mesajları nasıl geri yüklerim

    YanıtlaSil
  3. Birine unfollow attığınızda yinede size dm atabilirmi?

    YanıtlaSil
  4. hayır atamazmaz ama size dm isteği gönderir kabul edersen isteği gönderir etmezsen gönderemez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben istegi kabul ettim yanlislikla sonra engel attim engeli birkac hafta sonra kaldirdim ama istek olarak degil direk mesaj atiyor ve mesaj sayfamda cikiyor bunu kaldiramiyormuyum ?

      Sil
  5. Instagram güncellendi biliyosunuz ki şimdi eski haliyle olduğu zaman birine mesaj atınca o mesaji eğer ki ben attiysam silince karşı taraftaki gormuyodu şimdi nasıl öyle yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  6. Tanimadigim bir kisi beni dm den rahatsiz ediyor kim oldugunu nasil bulabilirim acill cevap arkadaslar lutfen

    YanıtlaSil
  7. Merhaba instagtam üzerinden satış yaptığım bir profilim var fakat bygun bir sorun oldu. Mesajlara girdiğimde mesajlar yüklenemedi diyor.. hicbir mesaji goremiuorum ne yapmalıyım acaba çok madur oldum :(

    YanıtlaSil
  8. Merhaba instagtam üzerinden satış yaptığım bir profilim var fakat bygun bir sorun oldu. Mesajlara girdiğimde mesajlar yüklenemedi diyor.. hicbir mesaji goremiuorum ne yapmalıyım acaba çok madur oldum :(

    YanıtlaSil
  9. dm bildirimini kapamama rağmen mesaj geliyor ?

    YanıtlaSil
  10. Selam beyler kiz arkadasim mesaj atmis ben de interneti kapatmamistim mesaj geldi ve geri silmis fakat net acik oldugu icin ustte gördüm mesaji. Acaba net kapaliyken silinse belli olur muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. arkadaşım net kapalıyken silebilirsin ama o göremez nedeni hiç bir internet veri bağlantısı yok ama senin internetin açık onun interneti açık sen bi mesaj gönderirsen bildirim gider sen tekrardan o mesajı silersin ama bildirim orada kalır girildiğinde ise o yazıya ilişkin bişey bulamazsın :) yardımcı olmuşumdur inşallah :)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Instagramda fotoğrafımı yüklediğim tarihe nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  13. silinen mesajları geri yükleme şansımız var mı?

    YanıtlaSil
  14. Tümünü yoksay secenegini nasil geri aliriz. Engellemedim ama tümünü geri cevir demistim. Onu nasil iptal edicez?

    YanıtlaSil
  15. instagramda mesajla gelen fotoğraf lar kaydedilir mi vatsapda ki gibi galeriye veya başka yere

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Instagramda kimseden mesaj gelmesini istemiyorum oyle bi secenek var mi hani kimse bana mesaj yazmasin istiyorum

    YanıtlaSil
  18. dm den kimsenin msjını göremiyorum güncelle yazıyor orda ama zaten instagram güncel ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. İnstagram direc'ten atılan fotoğraflar nasıl androide kaydedilir?

    YanıtlaSil
  20. İnstagram direc'ten atılan fotoğraflar nasıl androide kaydedilir?

    YanıtlaSil
  21. Merhaba biri beni engelledi ve ben mesaj gönderdim şimdi o mesajı alır mı yada engelleme kalkınca mesajım ona gider mi

    YanıtlaSil
  22. Merhaba biri beni engelledi ve ben mesaj gönderdim şimdi o mesajı alır mı yada engelleme kalkınca mesajım ona gider mi

    YanıtlaSil
  23. Merhaba instagramda satış sayfam var şuan kimseye mesaj atamıyorum neden acaba

    YanıtlaSil
  24. Merhaba instagramda 3 gün önce instagramda resmimin altına cinsel içerikli yorum yazan kişiyi engelledim aynı kişi özelden de msj yazmış özel msjlarıma bakmadan engellediğim için diğer msjlarımıda göremiyorum kişinin kullanıcı adınıda hatırlamıyorum diğer msjlarımı görmek için ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  25. Üç kişiyi seçerek bir mesaj yolladım ama bu üç kişi yanlışlıkla grup olmuş. Onları gruptan çıkarıp grubu silmem lazım. Lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  26. Dem den mesaj atamiyorım güvenlik nedeniyle engellendi diyor mesaj gitmiyor neler yapabilirim

    YanıtlaSil
  27. Tanimadigim ve bilmedigim insanlardan gelen mesajlari nasil engeleyebilirim sadece ben de ekli olanlar olsa ve buna bir cozum bulsaniz cok sevinirim cunki cocuklarimizi bu sosyal agda bulundurmak digerlerine gore daha saglikli ve lutfen bu mesaj konusuna bir el atin tanimadigimiz insanlardan mesaj gelmesini engeleyin yada buna uygun bir guncelleme getirin face gibi mesala

    YanıtlaSil
  28. Tanimadigim ve bilmedigim insanlardan gelen mesajlari nasil engeleyebilirim sadece ben de ekli olanlar olsa ve buna bir cozum bulsaniz cok sevinirim cunki cocuklarimizi bu sosyal agda bulundurmak digerlerine gore daha saglikli ve lutfen bu mesaj konusuna bir el atin tanimadigimiz insanlardan mesaj gelmesini engeleyin yada buna uygun bir guncelleme getirin face gibi mesala

    YanıtlaSil
  29. Mesajdan birine engel koydum,engellenen listesinden çıkardım ama şuanda karşı kişide engelli olmadigim halde birbirimizi göremiyoruz

    YanıtlaSil
  30. Beni takip etmeyen biri bana mesaj attı. Okumadan engelledim. Sonra mesaj kutusunda mesaj gelmiş gibi bildirim var. Ne yaptıysam geri alamadim. Engelli kaldırmayı deneyecektim. O da olmadi. Kullanıcı yok gözüküyor. Hesabı dondurdum. Açınca bakalım düzelecek mi. Bununla ilgili cozumu olan varsa cok makbule gecer.

    YanıtlaSil