PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

26 Aralık 2014 Cuma

aramada beni kimler bulabilir facebook


facebook arkadaşlık isteği nasıl kapatılır

facebookta arkadaşlık isteği engelleme

Facebook'ta arkadaşlık isteklerine sınırlama, kısıtlama gibi gizlilik ayarları yapabilirsiniz. Facebook'ta arkadaşlık isteğini tamamen kapatamazsınız. Facebook arkadaşlık isteğini "herkes",  "Arkadaşlarımın arkadaşları" ve "Arkadaşlar" adı altında 3 seçenek vardır. Bunların dışında bir seçenek yoktur.

Facebook kısıtlama veya gizlilik seçenekleri nasıl en kısa şekilde uygularız sırası ile resimli bir şekilde anlatarak size ifade etmeye çalışacağım. Facebook arkadaşlık isteğini kısıtlama alternatif seçenekler var ben size anlatacağım en kısa ve en hızlı yöntemini göstereceğim. Kısıtlama ve sınırlamayı sırası ile şimdi nasıl yapacağımıza geçelim.


Tarayıcınızdan facebook sayfasına giriş yapın ve sağ üst köşede çıkış yaptığınız simgeye tıklayın. Açılan menüde "Ayarlar" seçeneğine tıklayın.

aramada beni kimler bulabilir facebook
aramada beni kimler bulabilir facebook


Gelen ekranda soldaki "gizlilik" sekmesine tıklayın. Gizlilik sekmesine tıkladığınızda yan menüde aramada beni kimler bulabilir seçeneği içinde üç seçenek var bu seçeneklerde default olarak herkes seçeneği geliyor siz isterseniz bunları sınırlandırabiliyorsunuz. Düzenlemek istediğiniz alanın yanındaki düzenle seçeneğine tıklayın ve ayarlarınızı yapıp kaydedebilirsiniz.

aramada beni kimler bulabilir facebook
aramada beni kimler bulabilir facebook



facebook aramada  beni kimler bulabilir android


Facebookta bu ayarları yapabilmeniz için öncelikle Facebook uygulamasını açın. Ayarlar ikonuna "üç yatık çizgi" tıklayın ve "hesap ayarları" seçeneğine tıklayın.


Açılan ekranda "gizlilik" seçeneğine tıklayın.

aramada beni kimler bulabilir facebook aramada beni kimler bulabilir facebook 

 
Ardından gelen ekranda "aramada beni kimler bulabilir?" seçeneği altında üç seçenek var bunlar default olarak herkes geliyor siz burada sınırlamalar koyabilirsiniz.

aramada beni kimler bulabilir facebook aramada beni kimler bulabilir facebook 

 aramada beni kimler bulabilir facebook aramada beni kimler bulabilir facebook 

 aramada beni kimler bulabilir facebook 




facebook arkadaşlık isteği

arkadaşlık isteği kapatma



Facebook'ta "Benimle arkadaşlık isteği gönderebilir?" seçeneği altında "herkes" seçeneğini yanındaki aşağı ok işaretine tıklayın ve açılan menüde üç seçenek var "herkes" seçeneği herkesin size arkadaşlık isteği gönderebileceği ve sınırlama olmadığı, Diğer seçenek ise "Arkadaşlarımın Arkadaşları" bu seçenek ise herkes size arkadaşlık isteği gönderemiyecektir. Sadece sizde ekli arkadaşlarınızın arkadaşları ve tanıdıkları size istek gönderebilir.

Paylaşılmayan bilgi bilgi değildir.

https://www.facebook.com/noktayardim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder