PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

6 Eylül 2014 Cumartesi

Paintte Resme Nasıl Yazı Yazılır


Windows işletim sitemlerinde bir resim indirdiniz veya ekran görüntüsünü çektiniz resim düzenleme istiyorsunuz. Windows işletim sisteminin paint programı basit ve kolaydır. Size Paint uygulamasını nasıl açıp kullanacağınızı yazayım.

Paint programında ile resimlerin üzerinde değişiklik yapma ve yazı ekleme gibi veya belirli alanları kesip biçmemize yarayacak alan ekrandaki gibidir. " A " Araç çubuğundaki yazı yazmaya yarar. Ekranı daraltmak ise köşedeki noktaların mouse ile tutulup çekilmesiyle sağlanır.

 
Paint ekranı ne ne işe yarar üstteki resimde yazdım. Paintte resim üzerinde düzenleme yapabilirsiniz ve yazı ekleyebilirsiniz. Resmi düzenleyebilirsiniz ve üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz. Windows tüm işletim sistemlerinde paint uygulaması vardır. Bu program basit ve kolay kullanışlıdır. Öğrenmek istediğinizde hemen öğrenebilirsiniz.


Paint programını açmak için;

 

 

  

Paint ekranı
  

Paint ekranında resim ekleme nasıl yapılır?

 Paint en basit programla anlatım yaptık, siz daha kapsamlı bir resim düzenleme programıyla resimlerinize yazılar, efektler ekleyebilirsiniz. Örnek Photoshop gibi

İşleminiz bittikten sonra dosya/kaydet ya da farklı kaydet diyerek veya disket simgesine "ctrl +s" dosyanızı jpeg, png vs. formatlarında kaydedebilirsiniz.

Paint uygulamasını tam detaylı öğrenmek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder