PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

17 Eylül 2014 Çarşamba

Facebook Şifremi Unuttum


Facebook Şifremi Unuttum Nasıl Şifremi Alabilirim

Facebook Şifremi Unuttum/Şifre değiştir


Facebook şifresini unuttunuz mu? Facebook şifresini unutabilirsiniz ilk önce sakin olun nasıl şifre alınır size anlatalım.

Bu linke Tıklayın ve facebookta kayıtlı olduğunuz E-posta, telefon veya Facebook kullanıcı adı veya Facebook'ta kayıtlı bir arkadaşının adı yazınız. 

Facebook Şifremi Çaldılar Nasıl Geri Alabilirim 



Tıkladıktan sonra açılan ekranda Şifreni nasıl yenilemek istersin? Size birden çok seçenek sunuyor.



Gelen ekranda 4 tane seçenek sunuyor.

şifremi unuttum facemi nasıl geri alabilirim


Google hesabını kullan, şifremi yenlemek için bana e-postayla bağlantı gönder, şifremi yenilemek için bana kısa mesajla kod gönder ve akıllı telefonumdan bir kod al yöntemleri var ve  siz en basit olarak direk e-mail (e-posta) hesabımı kullanalım seçiyoruz. Devam butonuna tıklayın ve kayıtlı mail
adresi açın şifre yenileme e-postası gelir orada size aktivasyon için numara veriliyor. Aşağıdaki resimdeki gibi gelecek ve aktivasyonu girdikten sonra devam diyoruz.

 E-postanıza gelen aktivasyon koduna diez işareti olan alana giriyoruz.



Facebook Sifremi Unuttum Nasıl Alabilirim ?


E-postaya gelen kodu girdiniz karşınıza gelen bu ekranda yeni şifrenizi girin ardından altındaki ekranda şifrenizi tekrar girin ve devam butonuna basıyoruz.

Çıkan ekranla beraber tamamlayınız ve artık facebook hesabınıza girebilirsiniz.

Facebook Şifremi nasıl yenilerim?


Facebook kullanmaya devam edebilirsiniz. Facebook şifrenizi bu şekilde değiştirebilir veya unuttuğunuz şifreyi bu şekilde değiştirebilirsiniz.

Paylaşılmayan bilbi bilgi değildir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder