PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

16 Eylül 2014 Salı

Facebook Arkadas Listesini Gizleme Resimli Anlatım


Facebook'un gizlilik ayarlarına son değişikliklerle kendi profilini ziyaret herkese bir kullanıcının arkadaş listesini açmak için karar geldi. Facebook yumuşadı ve arkadaş listesini gizlemek için bir yol sağladı.
Facebook profilinde kendisi göstermek istemeyen gizlilik ayarlarında bu durumu çözmüştür.

facebook ta arkadaş listesini gizleme resimli anlatım

Facebook arkadaş listesini gizlemek için, profil sayfasına gidin ve sol sütunda arkadas kutusunu bulun.Ayarları içeren küçük bir pencere açılacak arkadaşlar kutusunun sağ üst köşesinde bir kalem bir küçük bir simge var. Sadece kutu işaretli artık ziyaretçilere görünecek ve arkadaş listenizde "benim profilde benim arkadaşlarımı göster" işaretini kaldırın.

facebook ta arkadaş listesini gizleme nasıl yapılır

Facebook'ta Arkadaş listesini gizlilik ayarlarını nasıl yaparız resimli olarak nasıl yapıldığını anlatalım.






Facebook'ta Ana sayfanın yanındaki isminizin olduğu yere tıklayın.



Arkadaşlar listesine tıkladınız ve yan tarafta kalem sigesine tıklıyoruz ve açılan ekranda gizliliği düzenleye tıklıyoruz.


 Açılan ekranda herkese açık default olarak geliyor bu ekranda herkese açık olan yere tıkladığınızda açılır menü açılıyor siz burada istediğinizi seçebilirsiniz. Kimse göremesin diyorsanız sadece ben seçeneğine tıklayın ve kapat butonuna tıklıyorsunuz.

yeni facebook ta arkadaş listesini gizleme

facebook ta arkadaş listemi nasıl gizlerim

facebook zaman tünelinde arkadaşlarımı nasıl gizlerim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder