PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

3 Şubat 2015 Salı

windows hızlı kapatma kısayolu


windows 8 hızlı kapatma kısayolu

windows 8.1 hızlı kapatma kısayolu



Windows 8 ve üstü sistemlerde klavye kısayolu ile kapatma en hızlı yöntemdir.

Windows 8 ve üstü sistemlerde kullanıcıları kapatmanın çok uzun bir yol olduğunu düşünüyor. Uzun olduğunu düşünen kullanıcılar çözüm olarak masa üstüne kapatma kısayolu oluşturuyor. Oluşturdukları kısayola yanlışlıkla tıkladığında bilgisayarınız otomatik kapandığından bir hayli moral bozucu oluyor.

Windows 8 ve 8.1 sistemlerinde en hızlı kapatma klavye kısayol tuşları iledir.

windows işletim sistemlerinde "windows xp, windows vista, windows 7, windows 8, windows 8.1" kısayol kapatma mantık hepsinde aynıdır.

Öncelikle her hangi bir program yada dosya açıksa kapatmanızı isteyecek veya kapatın. yoksa tuş kombinasyonu kapatma ekranı gelmez.

Bilgisayarınızı hızlı kapatmak için “ALT + F4¨ alt tuşuna basılı f4 tuşuna bir kere basınız. Klavyedeki tuş kombinasyonuna bastığınızda karşınıza kapatma ekranı gelecektir.




Karşınıza gelen kapatma ekranda direk kapatabilirsiniz. Yada gelen ekranda kullanıcı değiştir, oturumu kapat, uyku ve yeniden başlat seçeneklerinden birini uygulayabilirsiniz.



Klavye kısayol yöntemi ile windows 8 ve 8.1 işletim sistemlerinde bilgisayarınızı kapatabilirsiniz.

Windows 8.1 sistemini ekranın sol alt köşesinde fareniz ile sağ tıklayın. Açılan menüde "kapatın veya oturumu kapatın" seçeneğinin üzerine gelin ve geldiğinizde yana yeni menü açılacaktır. Bu menüde istediğiniz seçenek ile işleminizi yapabilirsiniz. Bizim konumuz kapatma işlemi olduğu için bilgisayarı kapat seçeneğine tıklayın. Windows 8.1 sistemini bu gösterdiğim diğer yöntem ile hızlı şekilde kapatabilirsiniz.



www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder