PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

9 Şubat 2015 Pazartesi

facebook durum sözleri



facebook durum sözleri aşk

facebook durumları anlamlı


İLİŞKİ DURUMUM; - Tuş Kilidini Aç, Mesaj Yok, Tuş Kilidini Kapat..

Açtığın yaralara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.

Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. Mekânım cennet olsun.

Aşk kutsaldır. Kirli gönüllerde yuva yapmaz.

Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.

Gözlerin kör bir kuyu. Yusuf olası geliyor insanın.

Gözlerinin ‘Kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘Sen’de kalayım…

Kolunu ısırıp saat yapıp bu saatten sonra benimsin diyesim var.

Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.

Marka olmak için değil insan olmak için çabalayın.

Mesajını gördüm ama görmemiş gibi yapıyorum.

Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık, tanıyamam seni.

Okuyamadık abi durumumuz yoktu.

Sahip oldukların değil, kaybetmekten korktukların gerçekten senindir.

Sen ona online’sın, o başkasına.

Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var…

Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…

Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum…

Müzik resmen “Senin konuşmana gerek yok, ben biliyorum meseleyi” diyor.

Yanımda bir kişilik yer var ama canım o kişilik sende yok ki!

Bir zaman sonra yeniden birine alışmaktan korkuyor insan.

Beraber pes atmak varken , pes etmek niye ?

İki ay duş almayıp kendisini esmer sanan kızlar var.

Sen ona online’sın, o başkasına.

Geçmişe,geçmiş ola.

Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…

Her şey senin senin için…

Herkeste bir sen aradım, herkesi sana benzettim hepsini sevdim, seni bir daha sevdim

Herkez hata yapabilir, pardon herkes.

Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız…

Tıraştan önce kafadaki stil Murat Boz ama sonuç yine müslüm gürses…

Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır.

Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…

Kardan adam olur, senden adam olmaz…

Ne güzel de yoksun.

Görmek istemeyen göze ışık ne yapsın.

Üstüne “ BENİM” yazmak istiyorum.

Keşke bazı insanlar için ‘imalat hatası var, geri topluyoruz’ deseler…

Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm…

Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

Her şey senin, senin için…

Yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar…

Güzel şeyler , onları hiç beklemediğinde gerçekleşir.

Giderek daha çok seviyorum seni demişti. o yüzden gitti demekki.

Giderim Kendimden Ötelere …

Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…

Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.

Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.

intihar köprüsü gibiyim bu günlerde, gözümden de, gönlümden de düşen düşene.

Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.

Beraber pes atmak varken , pes etmek niye ?

Whatsappta çevrimiçi oluşunu izlemek de sevdaya dahil mi?

Üzülme ne olur, bugünler dün olur.

Yalnız değilim uykum var.

Yalnızlığım çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

Lafın bile gelişi var, sen hala neredesin?

Last seen’ine bakmayı bıraktığın vakit, bitmiştir.

Keşke tanımasaydım’ dediğim hiç kimse olmadı benim. ‘Keşke beni tanımasına izin vermeseydim’ dediklerim oldu…

Ne var yani, benim de özel güçlerim var; mesela bazı insanları gözümde büyütebiliyorum…

Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor arada.

Artık gelecek planlarımı hayattan gizli yapıyorum.Sanki hayat, işini gücünü bırakıp planlarımı bozmak için her şeyi yapıyor.

Sen gittin artık yoksun ve boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.

Zaman bütün hayallerimize ağzımın payını verdi.

Bin “günahın” olsa da bana, bir “gün ah’ım” yok sana…

Ne kadar seviyorsun dersen; o kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin…

Her şey yolundayken “çok yakışıyorsunuz”, ayrıldığında ise “zaten sana göre değildi” diyen arkadaş; sen de ayrı bir dengesizsin!

Beni anam kimin için doğurduysa gelip alsın lütfen!..

Memleketin yarısı Sedat Peker’in yeğeni, diğer yarısı da Demet Akalın’ın kocası!..

50 kuruşa içtiğiniz suyu, 1 tl’ye boşaltan sisteme kapitalizm denir.

Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler, elbet gün gelir sorarlar “referansın kim?” diye…

Uzun süreli bir ilişkinin sırrı: Üç maviden uzak durun; facebook, twitter ve skype.

Bazılarının gidişi sol ayağı yıkarken kaçan abdest gibi…

Sığırın bile yavrusu sevimli yahu, ben neden böyle oldum :((

Altmış yaşındaki bi teyzenin leopar desenli tayt giydiğini görmeden önce hayat çok güzeldi…

Acaba o mesajları on kişiye göndermedik diye mi bu haldeyiz yavv?

Herşey besmeleyle başlar.

ilginç bir ahlaksızlığı sıkıcı bir meziyete tercih ederim.

Aşkım ben çok mu şişmanım? Şuradan kendine 2 sandalye çek anlatıyım…

Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım…

Yürek dağlayıcı kısa aşk hikâyesi: “Online’dı ve yazmadı…”

Facebook’ta bazı insanlara bakıyorsun; “best model of the world”, gerçek hayatta bir görüyorsun; “zort model of dı tırt” :)))

Şu küçücük çocukların elindeki telefon ne işe yarar? Yedi yaşındasın, kimi arayacaksın? Sünger bob’u mu? Callilou’yu mu? Pepe’yi mi?
ve Hıdırellez;

Ateşin üzerinden atlayınca yağlar erimiyor kızlar, bilin istedim…

Ninem diyor ki; Arsız neden arlanır, çul da giyse sallanır.

Orduya katıI ve öbür dünyayı tanı!! iIahi azraiI sen insanı öIdürürsün.

Bu hayatta güImemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.

Komedi Dükkanı Gibisin KatıLmak Sana İstiyorum

Hakkımı Arıyorum, Kapsama Dışındaulaşamıyorum :)

Aslında Türkiye’nin sayılı zenginlerinden biriyim ama bayağı bir saymanız lazım…

Alıp başımı gidesim var da aklımdakileri valize sığdıramıyorum.

Sana muhtaç olduğum şu anda gel, yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

Yıkıldı yolunu bekleyen şehir. Şimdi gelsen de bir, gelmesen de.

Yüreğine giden bir bilet kes, cam kenarı değil can kenarı olsun.

Ve bazen de; seninle konuşmak iyi geldi, diyebileceğin birisi olmalı.

Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.

…s??? nq ??? ?ıq ??p ?punlo? ??s??? ı?u?S.

Görmek istemeyen göze ışık ne yapsın.

Ne güzel de yoksun.

Sussam gönül razı değil , yazsam last seen today at.

Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok.

Sevdiğim Bana Dört Elle Sarılsa Altıma Sıçarım. Her Şeyden Önce İnsan Olsun. O Ne Öyle Yaratık Gibi?

Ne Süperman, Ne Batman, Alayına Gider I'm Turkishmen

İlk Görüşte Aşk Olsaydı Öküzler Trene Bende Sınav Kağıdına Çoktan Aşk Olurdum

Rüyamda 10 Tane Ferrarim Vardı, Ama Hepsine Nasıl Benzin Alıcam Diye Ağlıyordum.

Ruhum Bile Fakir Lan.

Edebiyat yapma! Felsefe yapma! Caz yapma! Artistik yapma! Bu ülkede kültür ve sanatın bu kadar geliştiğine şükretmek lazım…

Hadi simit satanı anladım, kestane satanı da. Peki ya dost satan, o da mı ekmek parası?

Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan, bir günahı, seni beklediğim kadar.

Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olmasıdır.

Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

Mutluluğunu sat bana çocuk…

Ne kadar şeker istersen veririm sana.

Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.

Öyle böyle değil.

Senin de kederle evlenip boşanmış dul neşelerin var… Sen kahkahalarını bakire mi sanıyordun?
Sevmek bir eylemdir.

Bu yalnızlık benim ilişmeyin…

Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.

Üzülme ne olur, bugünler dün olur…

Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler…

Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış…

Bu Moral Denen Şey Kesin Çin Malı.

Buzlu Votka; Akciğere, Buzlu Rakı; Karaciğere, Buzlu Viski; Kalbe Zarar Verir. Özet: Buz Sağlığa Zararlıdır.

Kız 130 Kilo, Zengin Olmam Lazım Diyor. Senin Paran Olsa Onu Da Yersin Yine Fakir Kalırsın.

Facebook’ta fotoğrafı her paylaşıldığında 1 lira kazanan Arif bebek, tedavi gördüğü hastaneyi satın aldı…

Çirkin hatunların dekolteyle hedef şaşırtma mevsimi açılmıştır…

Aşk döngüsü: Saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, didişme ayı, kavga ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış…

Turşu kurar gibi, hayal kurmayın her hıyarla!..

Bir taşın üzerine “seni özledim” yazıp, kafana fırlatmak istiyorum! Belki o zaman özlemek ne kadar acıtıyor anlarsın :)

Meral kapıyı acar misin!!

Sadece annemlerin tanıdığı bir ‘elalem’ var; sorumluluk sahibi, başarılı, becerikli. Kimdir bunlar, nerede yaşarlar anlamadım gitti!

Allah’ım şükürler olsun verdiğin nimetlere, diğdemlere, çiğdemlere, gizemlere, mervelere…

Trip atmayan, alışveriş yapmayan, kıskanmayan bir kız hayal edin! Ettiniz mi? Yuhh! O nasıl bir hayal gücü?..

”Seni seviyorum” demek kolay tabii, asıl zor olan; hızlı hızlı sekiz kere “mor vampir” diyebilmek…

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var…

Kurt tüyünü değiştirir huyunu asla .

Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim…

Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin…

Buzlu votka; akciğere, buzlu rakı; karaciğere, buzlu viski; kalbe zarar verir. Özet: buz sağlığa zararlıdır…

Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum…

Kardan Adam Olur, Senden Adam Olmaz

Ask Havuzuna Salaklar Düser

Hakkımı Arıyorum, Kapsama Dışında ulaşamıyorum

Benim tek beIam Sensin, AIIah beIamı versin.

Aşk dünya sofrasında yeniIen en büyük kazıktır.

Aşk bir meseIe geI sırtımı keseIe.

Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür.

Babamı arayıp babacığım arabayı kaldırıma park etmişsin dedim, yolda yer mi var dedi. Bizimkinin yolsuzluk anlayışı da bu işte.

Bütün KızI?r Çicek OIsun Arı OIm?zs?m N?merdim

Aşk namaz kılmaya benzer. Niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz…

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.

Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?

Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.

Kafanı yastığa her koyduğunda aklına geliyorsa, ya kimsede görmediğin mutluluğu tattırmış ya da çok derin yaralar bırakmıştır.


www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder