PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

1 Şubat 2015 Pazar

telefonda fotoğraf gizleme

iphone fotoğraf video gizleme

android fotoğraf video gizleme




Akıllı telefonunuzda resim ve videoları gizleme yardımcı uygulamalar aracılığı ile yapabilirsiniz.
Android, Ios ve windows phone telefonunuzda  gözükmesini istemediğin mesaj, fotoğraf veya videolarınız şifreleme yapabilirsiniz.



Android ve ios işletim sistemli telefonlarda resim gizleme yada şifreleme uygulamasını anlatacağım. KeepSafe uygulaması ile resimlerinizi gizleyebilir ve başka kişilerin görmesini engelleyebilirsiniz. KeepSafe uygulaması android ve ios sistemler için ücretsizdir. KeepSafe uygulaması resimlerinizi galeriden alıyor ve kendi galerisinde saklıyor. KeepSafe kendi galerisine şifre ile giriş yapılıyor.



KeepSafe fotoğraf gizleme uygulamasını indirmek istediğiniz platform resmine tıklayınız.








fotoğraf gizleme programı iphone

android telefonlarda fotoğraf gizleme

Android, ios ve windows phone akıllı telefonlarınızda fotoğraflarınızı yardımcı uygulama ile şifreler ve gizlersiniz.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder