PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

6 Ocak 2015 Salı

windows phone ekran görüntüsü alma



ekran görüntüsü alma lumia

windows phone 8.1 ekran görüntüsü alma

Windows phone akıllı telefonlarınızda ile ekran resmini yada görüntüsü nasıl alınır size resimli olarak anlatalım. Windows phone akıllı telefonlarınızda kullanıcıları bazen internette gördüğü bir resim, önemli bir evrak yada eposta bilgisi gibi bir bilgi yada belgenin ekran görüntüsü almak isteyebilirsiniz. Böyle durumlarda sony Windows phone akıllı telefonlarınızda telefonlarda yapmanız gerekenler için sırası ile adım adım yapalım. Windows phone akıllı telefonlarınızda ekran görüntüsü almak için tuş kombinasyonu vardır ve kullanacağınızı tuş kombinasyonunu bilmeniz gerekiyor.

Ekran görüntüleri Fotoğraflar kaydedilir ve kaydedilen görüntüyü kolayca sosyal medyada paylaşabilirsiniz.

Nokia Lumia serilerinde, htc ve Windows phone işletim sistemli akıllı telefonlarda ekran görüntüsü alma resimli olarak gösterelim. Windows phone işletim sistemerinde işletim sistemi sürümüne göre ekran resmi farklı şekilde çekilir.


Windows Phone 8.1 işletim sistemli telefonlarda ekranınızın resmini çekmek için;
düğmelerine aynı anda basıyoruz ve ekran görüntüsü kaydedilir.





Windows Phone 8'de işletim sistemli telefonlarda ekranınızın resmini çekmek için;
aynı anda basın ve basılı tutun.




 


Windows phone akıllı telefonlarınızda çekilen ekran resimleri "Menü" "Fotoğraflar" "Albümler" ve "Ekran Görüntülerine" kayıt edilir.

lumia ekran görüntüsü nasıl çekilir


Windows phone telefonlarda; Aynı anda güç ve başlat tuşlarına başlat tuşu basın ve Fotoğraflar > Albümler > Ekran görüntüleri seçeneğine kaydeder ve bu adreste gidin. Göndermek istediğiniz ekran görüntüsüne tıklayın bekleyin ve Paylaş... seçeneğine tıklayın.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder