PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

26 Ocak 2015 Pazartesi

facebook dil değiştirme resimli


facebook dil değiştirme nasıl yapılır

facebook dil ayarı nasıl yapılır






Facebook' bazen dilini değiştirmek isteyebilirsiniz yada yabancı dilinizi geliştrmek içinde dil değiştirebilirsiniz. Facebook'u istediğiniz dilde kullanmanıza imkan veriyor.

Facebook'ta dil değiştirmeyi nasıl yapabileceğinizi resimli olarak anlatalım.

www.facebook.com adresine giriş yapın ve facebook menüsüne tıklayın. Açılan menüde ayarlar seçeneğine tıklayın.



Gelen ekranda genel sekmesinde sol menüde dil yazan yere tıklayın ve tıkladığınızda açılır menüde hangi dili seçmek istiyorsanız seçin. Değişiklikleri kaydet butonuna basıyoruz. Facebook hesabınızın dilini değiştirmiş olursunuz.

 

  

  

facebook dil değiştirme android


Android işletim sistemli telefon yada tabletlerde facebook dili değiştirme çok basittir. Yapmanız gereken facebook uygulamasını açın ve menü düğmesine tıklayın. Ardından uygulama ayarları seçeneğine tıklayın. Gelen ekranda dil seçeneğine tıklayın. Son olarak dili seçiyorsunuz.

 

 

Facebook uygulamasında dil değiştirme hem bilgisayardan hemde mobilden bu kadar kolaydır.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder