PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

8 Ocak 2015 Perşembe

lg g2 ekran resmi nasıl çekilir


ekran görüntüsü alma lg g2

lg g2 ekran görüntüsü nasıl alınır 



Lg G2 akıllı telefonlarınızda ile ekran resmini yada görüntüsü nasıl alınır size resimli olarak anlatalım. Lg G2 akıllı telefonlarınızda kullanıcıları bazen internette gördüğü bir resim, önemli bir evrak yada eposta bilgisi gibi bir bilgi yada belgenin ekran görüntüsü almak isteyebilirsiniz. Böyle durumlarda sony Lg G2 akıllı telefonlarınızda telefonlarda yapmanız gerekenler için sırası ile adım adım yapalım. Lg G2 akıllı telefonlarınızda ekran görüntüsü almak için tuş kombinasyonu vardır ve kullanacağınızı tuş kombinasyonunu bilmeniz gerekiyor.

Ekran görüntüleri Fotoğraflar kaydedilir ve kaydedilen görüntüyü kolayca sosyal medyada paylaşabilirsiniz.

ekran fotoğrafını çekme

ekran görüntüsü alma




1.Yöntem;

LG G2'de nasıl ekran görüntüsü almak çok kolaydır. LG G2 akıllı telefonunuzdan  "ses  + güç" düğmelerine aynı anda basarak ekran görüntüsünü alırız.  "ses  + güç" düğmeleri telefonun arka kısmında yer almaktadır. telefonunuzdan düğmelere tek tek değilde bu iki tuşa aynı anda basmanız gerektiğini unutmayınız.




2. Yöntem;


Ekranın altındaki 3 dokunmatik tuşun olduğu bara parmağınızla dokunup yukarı doğru sürükleyin ve kısayol menüsünü açabilir, sağ taraftaki QMemo + uygulamasının yardımıyla kolayca ekran görüntüsü alıp kaydedebilirsiniz.




www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder