PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

24 Ocak 2015 Cumartesi

Windows dosya ve klasör gösterme ve gizleme nasıl yapılır


bilgisayarda dosya nasıl gizlenir

Bilgisayarda klasörleri ve dosya gizleyebilirsiniz. Yada gizlediğiniz dosya ve klasörleri görünür hale getirebilirsiniz. Dosya gizleme ve göstermeyi Windows Xp, Windows vista, Windows 7, Windows 8 ve Windows 8.1 işletim sistemlerinde dosya ve klasör gizleme mantığı hepsinde genelde aynıdır.

windows 7 dosya gizleme resimli anlatım

Başlat düğmesine tıklayın ve açılır menüde arama bölümüne Klasör Seçenekleri yazarak ya da herhangi bir pencerenin içinde sol üst kısımdaki Düzenle seçeneğinden Klasör ve arama seçenekleri‘ni açabilirsiniz.

 



Açılan Klasör ve arama seçenekleri pencerede Görünüm sekmesine basın ve  Gizli dosya ve klasörler başlığı altındaki seçeneklerden Gizli dosya, klasör ve ya sürücüleri gösterme seçeneğini işaretleyin. Son olarak tamam butonuna basın.

 




Gizlemek istediğiniz klasör ve dosyaların üzerinde sağ tıklayıp açılır menüde Özellikler seçeneğine tıklayınız.





Açılan ekranda Genel sekmesinde Gizli kutucuğunu işaretleyin ve Tamam butonuna basıyoruz.





Gizleme işlemi yapmış oldunuz Klasör ve dosyaların tekrar görünür hale getirmek için 2. adımda yaptığınız işlemde Gizli dosya, klasör ve ya sürücüleri göster işaretleyip Tamam butonuna basmanız yeterli olacaktır.



Başlat düğmesine tıklayın ve açılır menüde arama bölümüne Klasör Seçenekleri yazarak ya da herhangi bir pencerenin içinde sol üst kısımdaki Düzenle seçeneğinden Klasör ve arama seçenekleri‘ni açabilirsiniz. 

 

 



Bilgisayarınızda Dosya ve klasör gösterme ve gizleme işlemi aynı yöntemin tam tersi ile yapılır.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder