PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

4 Ocak 2015 Pazar

htc ekran görüntüsü alma


ekran görüntüsü çekme tuşu

htc ekran görüntüsü çekme


Htc akıllı telefonlarda genelde hangi işletim sistemi olursa olsun farketmez ve htc akıllı telefonlara sahipseniz üst kısımdaki Tuş Kilitleme tuşu ve Sol Kısımdaki Ses Kısma tuşuna birlikte basarsanız otomatik olarak ekran görüntüsünü çekersiniz.

Htc akıllı telefonunuzda ekran görüntüsünü alma işlemi yapınca Fotoğraf çekme işleminde olduğu gibi deklanşör sesini duyacaksınız. Deklanşör sesi duyduğunuzda telefonunuzda ekran görüntüsünü otomatik olarak kaydedecektir.

Htc ile ekran görüntüyü çekildiği anda bildirim bölümünden görüntüyü açabilirsiniz. Ekran görüntüsünü aldığınız görüntüleri görüntülemek isterseniz Menüden "Galery" bölümündeki "ScreenShot" klasöründen erişebilirsiniz.

Htc akıllı telefonumuz kayıt ettiği ekran görüntüsünü ".Png" formatında kaydedilir.



telefonda ekran görüntüsü nasıl alınır


htc telefon modellerinin bir kaçında nasıl ekran resmini çekebileceğiniz tuş kombinasyonlarını sizlerle paylaşıyorum.

 
  
  

Htc akıllı telefonlarda ekran görüntüsünü "resmini" çekmek bu kadar kolaydır.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder