PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

18 Kasım 2014 Salı

windows xp şifre koyma resimli anlatım

bilgisayara şifre koyma windows xp

xp şifre koyma resimli anlatım

Bilgisayarınızın güvenliği ve başka kullanıcılar tarafından kullanılmasını engelleme işlemini yapmak gibi sebeplerler bilgisayara şifre koyabilirsiniz. Şifre koyma işlemi her işletim sisteminde farklıdır ve windows Xp kullanıyorsanızyapmanız gerekenler.

Windows xp sol altta "başlat" tıklayın ve açılır menüde "ayarlar" seçeneğine tıklayın. Yeni açılan ekranda "denetim masasına" tıklıyoruz. Denetim masasında "kullanıcı hesapları" seçeneğine tıklıyoruz. Karşınıza Bilgisayarın kayıtlı kullanıcı isimleri gelecek siz burada hangi kullanıcı iseniz onun isim kartına tıklayın. Gelen ekranda "parolamı değiştire" tıklayın.

Eğer şifre varsa ve şifre değiştirme işlemi yapacaksanız. Geçerli parolanızı girin kısmına mevcut şifrenizi bir alt satırda yeni parola ekranına unutmayacağınız bir şifre yazıyoruz ve bir alt kısımda onaylamak için parolayı tekrar yazın Aynı ekranda ipucu kısmına parolanızı unutursanız hatırlamaya hatırlatacak ipuçları yazabilirsiniz.

 
 
Bilgisayara parola koyma işlemini tamamladınız ve parola değiştir butonuna tıklayın.

 

 


   

 

bilgisayar şifresi değiştirme

bilgisayara şifre koyma 



işleminiz bitti ve bilgisayarı kapatıp açtığınızda bilgisayar oturumunu kapatıp açtığınızda parolanız değiştirmiş olduğunu göreceksiniz.

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder