PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

27 Kasım 2014 Perşembe

windows xp klavye dili değiştirme resimli


klavye dili değiştirme resimli anlatım

Windows işletim sistemlerinde klavye dili değiştirmenin iki yöntemi vardır. Biri klavye kısayolu ile diğeri ise denetim masasındaki dil ayarı ile olur. Şimdi size iki yönteminde nasıl yapıldığını sırası ile anlatalım.

klavye dili değiştirme kısayolu

klavye dili değiştirme kısayol

windows Xp Klavye dilinin değişmesi  kullanıcılarını bir hayli sinir bozucudur. Windows kullanıcıları basit bir şekilde klavye dilini değiştirebilirsiniz. Windows Xp kullanıcıları kimi zaman klavye dili değişir ve anlamayabilirsiniz. Windows Xp'de bunun sebebi yanlışlıkla klavye dilinin değişmesini sağlayan klavye kısayol tuş kombinasyonuna basılması sebep olur.




Windows Xp işletim sistemlerinde "alt + shift" tuşlarına bastığınızda klavye dilleri arası değiştirme yapar. Windows işletim sistemlerinde klavye dilleri arasında geçiş için bu klavye kısayolu kullanabilirsiniz.

windows xp klavye dilini değiştirme

klavye dili değiştirme 


Windows Xp'de denetim masasından değiştirebilirsiniz.

Windows "Başlat" seçeneğine tıklayın ve açılan menüde "Denetim Masasına" tıklayın. veya Windows "Başlat" seçeneğine tıklayın. Açılan menüde "Ayarlar" ve  "Denetim Masasına" tıklayın.

 

Açılan denetim masasında seçeneklerden "Tarih, Saat, Dil ve Bölge" seçeneğine tıklayın. Eğer Denetim Masası klasik görünümünde ise "Bölge ve Dil Seçenekleri" seçeneğine tıklayın.

 

Gelen Tarih, Saat, Dil ve Bölge ekranında "Bölge ve Dil Seçenekleri" öğesine tıklayın.

 

 Gelen Bölge ve Dil seçenekleri ekranında "Diller" sekmesine tıklayın. Ardından "Ayrıntılar" butonuna tıklayın.

 

Açılan ekranda Windows'ta standart Türkçe Q klavye ayarlı gelir. Ekle bölümünden tüm dünya dillerinden diller ve klavyeler ekleme yapabilirsin. Türkçe Klavye değişmesin isterseniz Yüklü Hizmetler listesindeki diğer klavye seçeneklerini Kaldır tuşuna basarız çıkan ekranda onaylayarak listeden kaldırabiliriz.

 
 
Windows Xp işletim sisteminde bu şekilde klavye dili ekler ve kaldırabiliriz.

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

2 yorum:

  1. teşekkürler sayenizde bu yorumda ş harfini kullanabildim

    YanıtlaSil