PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

26 Kasım 2014 Çarşamba

klavye dili değiştirme resimli anlatım

windows klavye dili değiştirme kısayolu

klavye dili değiştirme kısayolu


Tüm Windows işletim sistemlerinde Sol alt + shift tuşlarına bastığınızda klavye dili değişir. Windows işletim sistemlerinde klavye dilleri arasında geçiş yapmak için bu klavye kısayolunu kullanabilirsiniz.


klavye dili değiştirme windows 7

klavye dili değiştirme windows 8


Windows Xp, Vista, 7, 8 ve windows 8.1 işletim sistemlerinde yanlışlıkla klavye dilini mi değiştirdiniz? veya klavye dili her açılışta İngilizce Q veya farklı bir dilde ayarlı olarak mı geliyor? Windows Xp, Vista, 7, 8 ve windows 8.1 işletim sistemlerinde Klavye dilini kolayca değiştirip bu problemden kurtulabilirsiniz.

Klavye dilinin yanlışlıkla değişmesi windows kullanıcıları için bir hayli can sıkıcıdır. Fakat oldukça basit bir şekilde klavye dilini değiştirebilirsiniz. Windows kullanıcıları kimi zaman klavye dili değişir ve nasıl değiştiğini ve nasıl olduğunu anlamayız. Windows işletim sistemlerinde genelde klavye dilinin değişmesi yanlışlıkla klavye dilinin değişmesini sağlayan klavye tuşlarının basılması sebeptir.

Klavye dilini değiştirmek için size windows 7'de gösterecem ama mantık hep aynıdır.

"Başlat" menüsüne tıklayın ve "Denetim Masasını" açın.

  



Denetim Masasında "Saat, Dil ve Bölge" seçeneğine tıklayın. Şayett Denetim Masası klasik görünümde ayarlanmış ise "Bölge ve Dil" ögesini tıklayın.

 

 

"Bölge ve dil" seçeneğine tıklayın.

  

"Bölge ve dil" seçeneğinealtında "klavyeleri ve diğer giriş yöntemlerini değiştir" seçeneğine tıklayın.

 

Açılan ekranda "Klavyeler ve Diller" sekmesin tıklayın ve "Klavye değiştir..." seçeneğine tıklayın.

 

Klavye dil seçenekleri ekranın gelecek ve siz değiştirmedikçe Türkçe Q klavye varsayılan olarak gelir. Klavye dili varsayılan giriş dilini menüsünden Türkçe (Türkiye) - Türkçe Q'yu seçin ve Uygula butonuna tıklayın ardından kaydet butonuna tıklayın. Yine Klavye dil seçenekleri ekranında Ekle bölümünden tüm dünya dillerinden diller ve klavyeler seçerek ekleyebilirsiniz. Klavye dil seçenekleri ekranında Türkçe Klavye değişmesini isterseniz Yüklü Hizmetler listesindeki diğer klavye seçeneklerini Kaldır tuşu ile listeden istediğiniz dili ve klavye dilini seçerek kaldırabilirsiniz.

 

klavye dili değiştirme kısayol, windows klavye dil değiştirme, klavye dili değiştirme tuşu, klavye dili değiştirme kısayol, bilgisayar dilini değiştirme windows 7, windows 8 klavye dilini değiştirme,

Windows Xp, Vista, 7, 8 ve windows 8.1 işletim sistemlerinde Klavye dilini bu şekilde değiştririz.

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder