PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

25 Şubat 2020 Salı

İnstagram Biyografi Sözleri




Kuşlar ne kadar özgürse bir o kadar özgür, bulutlar kadarda serbest olmak istiyorum.


Eğer dayanağın Allah ise seni kolay kolay kimse yıkamaz.

Yaşamın bütün pisliğine rağmen yine de kişiyi hayatta tutan inancıdır. Allah’a olan inancıdır.

En çok kışın karpuzu, yazın da çileği özlerdim. Bir de sen çıktın.

Sorun değil, yalnızlık konusunda doktora yaptım.

Dünyalar kadar günahın olsa da yığın yığın… Umutsuzluğa düşme sen yine de Allah’a sığın.

Sen ve diğerleri diye ikiye ayrılmıştı, dünyam…

Kimi sevdiysem gitti, ayrıldı. Sen ayrıcalık yap, gitme ne olur.

Öyle güzel gülüşü var ki sevmesem ziyan olacak.

Konuşmak ihtiyaç olsa bile susmak ayrı bir sanattır.

Bana dikenini gösterirken, başkalarına çiçek açışını hiçbir zaman unutmayacağım.

Kalbimi kırdığın gecenin sabahında bile sana sarılıp ağlamak istiyorum. Bu kadar neden sever insan…

Herkes leşi yorsun. Yapma ne olur.

Sanki dünyamdaki bütün renkler kayboldu.

Ben, sonu böyle olsun diye sevmemiştim.

Nasıl KOYDUM ama? Seni insan yerine…



Bazen tanıdığına bin pişman olursun. Anandan emdiğin süt burnundan gelir. Bazen birini geç tanıdığına pişman olursun.

En yeni ilişki biçimi; arkadaşın 1 tık üstü, sevgilinin 1 tık altı.

Sen benim için sıradan biri değilsin. Canım yanar, yapma.

Bu yaralar ne kadar özür dilersen dile geçmeyecek. Sarılsan daha çok kanayacak. Ben seni asla affetmeyeceğim.

Yakın sigaraları. Olmayınca olmuyor.

Seni o kadar çok seviyorum ki, âmâsız, fakatsız, sırf sensin diye.

Bana hep canım derdin. Bende can bırakmadın. Seninki anılarda yaşamakmış aşkı sadece…

Doğru söylersin kaybedersin, yardım edersin kaybedersin, seversin kaybedersin. Kısacası hep kaybedersin.

Umursamam gereken şeylere gereğinden fazla değer verip üzülmek gibi huyum var.

Bir kız hoşlandı mı, o adamın anneannesinden kayıp eniştesine kadar her şeyi öğrenir.

Benden başkası olmayacak. Kıskancım ben, o kadar!

Özlüyorum, ölüyorum, bitiyorum ama geri istemiyorum. Bu nasıl bir his lan…

Sana git diye yalvarmayacağım. Ama gitme. Lütfen gitme. Elini, ayağını öpeyim gitme.

Tahminen ne zaman aşkım olursun?

Bütün kızlar melektir. Sadece kanatları incindiğinde, süpürgelerine biner giderler.

Sözde benim limanım olacaktı. Ben senin sularında boğuldum.

En güzeli hayal kurmamak, ne hayal kırıklığı olur ne de üzülürsün.

Senin yanında kendimi rahat hissetmiyorsam seninle birlikte atılacak tek bir adımım dahi yoktur.

Keşke diyorum bazen sıradan bir şey olsaydım günün belirsiz vaktinde aklına gelseydim.

Bir gel diyeni yoksa insanın şarkılara sığınmak ve şarkılarda kendini bulmak en güzeli.

Kariyerini bir kenara bırak her şeyden önce bana nasıl davrandığın önemli olan.

Aşk ne kadar kısa sürdü. Unutmak ise ona inat, o derce uzun sürdü.

İnsanın en korkutucu sırları ne bilir misin? Kendine bile söyleyemedikleridir.

Mevlana ne demiş “Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol…” Bence hiç görünmezsen daha iyi…



Duaların en güzeli; “Allahım sizi bildiği gibi eylesin.”


Ben seninle arkadaş değil, sevgili olmak istiyorum.

Gülüşünle, hayatıma baharlar açıyor.

Bütün yaralarım geçer de sen geçer misin? İşte ondan şüpheliyim.

Ne yaparsanız yapın ama asla ah almayın. Ah kötüdür tutar.

Yalan söyleyen her insan benden uzak olsun.

Gülerken gözleri kısılan herkesi ayrı seviyorum.

Uykularıma kadar gelen ve kaçırmaya sebep olan yaşanmışlıklarım var.

Tüm iyi niyetimi bir insanda harcayıp o iyi niyetlerimi artık kaybettim. Kimse benden iyi niyet beklemesin.

Öyle bir çağda yaşıyoruz ki, Müslüman bir kişiye “namaz kılıyor musun?” diye soruyoruz.

Bizi eksiklerimizle, kusurlarımızla seven birisi gerçek anlamda sever. Zaten güzel olan şeyleri herkes sever.

Öyle güzel gülüşü vardı ki, sevmesem yazık olacaktı.

Aşk pamuk şekeri yemeye benzer. Yersin yersin biter. En sonunda kazığı kalır sadece…

Seni görmezken bile bu kadar seviyorsa gönlüm. Görünce nasıl dayansın ki!

Susuyorsak bizim de kendimize göre bir nedenimiz var.

Sınırlarını zorlamaya devam edersen dışarıda kalmaya katlanmak zorunda kalacağını unutma.

Biraz muhabbetini, biraz sesini özledim. Ama en çok seni özledim.

Standartlarım çok yüksektir, aynı topuklarım gibi…

İşte burada tarih kitapları için hikâyem.

Herhangi biri olabileceğiniz bu dünyada, kendiniz olun.

Başarmak, benim damarlarımda!

Benim dünyama hoş geldiniz!

Her zaman kolay olmayacaktır, fakat doğru olanı yapmaya çalışın!

Bu hale gelmem …. yılımı aldı.

Yaralıyım fakat yine de gülümsüyorum. Benim hayatım böyle.

Krallığıma hoş geldiniz!

İmkânsızı mümkün yapabileceğime inanıyorum, çünkü vazgeçmekte hiçbir eğlence yok.

Hayatı kendi kurallarıma göre yaşıyorum.

Aslında soğuk birisi değilim. Yapmacık samimiyetleri sevmiyorum.

Kendinizi yalnız hissediyorsanız çölün ortasındasınız demektir.

Bazı şeyleri görmek için gözlerinize gerek yok. Kalp gözünüzle de gerçekleri görebilirsiniz.

Kalp herkeste olsa bile yüreğinin olduğundan şüphe ettiğim insanlar var.

Yalnızlığımı yanlış bir kalpte olmaya kesinlikle değişmem.

Mesafeler ancak sevgiyle aşılır. Siz sadece sevin gerisini hiç düşünmeyin.

Anne sevgisi dışında ki her sevgi bana yapmacık geliyor.

Kalp kırma, şikâyet etme her zaman gülümse ve tatlı dilli ol.

Ne yaşattıysanız aynısını yaşayın.

Hayat etme bulma dünyası bir gün sen de ettiğini bulursun.

Dayanağı yalnız Allah olan birini, nasıl yıkabilirsin?

Olmaz deme, oldurmasını bil!

Sen özür diledin diye, bütün üzüntüler, acılar geçti mi?

He He, sadece sen biliyorsun!

Bir şey hariç hiçbir şey güzel olmayacak biliyorum. Ne mi? Yaşıyorum, bundan daha güzel ne olabilir.

Allah’ın rahmeti tüm kullarına açık… Senin kimlere kapın açık? Sen ona bak…

Bütün umutsuzlukları, kaygıları dağıtan güzel bir kelime var. Hayırlısı…

Nasip, o derce güzel ve huzur veren bir söz ki, yüce Mevla’nın bizim hakkımızda takdir ettiğini kabul etmektir.

Âşık olmanın aşamaları; Sevmezsen sevme! Ya da sevebilirsin. Sevsen daha iyi olur. Lütfen sev beni. Yalvarıyorum sev…

Bizimkisi, bir ömür sürsün…

Özlemin azı da olmaz çoğu da özlemek her zaman ağır gelir.

Güzel şeyler olacak diye hep sabrediyorum.

Güzel olan her şeyin sonu mutsuzluk.

Gitmem diyen herkes o anda rotasını oluşturup vakti gelince gidiyor.

Yaptığınız tüm her şey bir gün sizi bulacak.

Sevilmek için ayağına kapanmadığım kalmıştı. Hangi yüzyılda yaşıyoruz.

İnsan özledikçe durgunlaşır.

Biz hayatı tek başımıza öğrendik. Bu nedenle de kimseye boyun eğecek değiliz.

Ve bir gün kalem karşıma çıkıp konuşacak bu kadar yazma artık sil gitsin.

Yalnız olmayı, gitmem diyenlerden öğrendik.

Artık yeni baştan olmaz. O duygularla çoktan vedalaştık.

Cesaretin varsa eğer durma ellerimi tut ve beni al kalbinin olduğu noktaya götür. Sevmenin nasıl bir şey olduğunu hissetmek istiyorum.

Hayat yanlış anlayınca daha güzel.

Her şeyi ciddiye alan insanlar sonunda mutsuz olmaya mahkûmdurlar.

Paylaştıkça çoğalır, büyür her şey mutluluğu paylaşarak büyütün.

Vefa ağır bir yüktür. Taşınması zordur, herkes taşıyamaz.

Bana düşman kim varsa hep zayıf noktamdan vurmaya çalıştı. Bilmedikleri insan yüzleştiği yaralarla kanatamazsınız.

Sevmeye korkar oldum. Teşekkürler, eserinle iftihar edebilirsin…

Severek yaşamak karşında ki insana yapabileceğin en güzel şeydir.

Sevin ve sevilin hayat o zaman daha güzel olacak

Küçük hatıralar büyük anlamlar içerir bende.

Seni görmeden gönlüm istiyor. Görsem neler olur kim bilir.

Gereksiz samimiyetin beraberinde getirdiği gizli hayranlıklar vardır.

Soğuk biri değilim ama herkesle yakın olmayı sevmiyorum.

Ne yaparsın benim de kötü huyum var. Gözümden düşenin, üzerine basıp geçerim.

Gözlerimi kapayınca, geçmeyecek mi?

Şu sıralar, boş zamanlarımda sıkıntımdan kafayı yiyorum.

İnsanın anlaması için, sevmesi gerekir.

Fazla kalabalık gereksiz üzüntüleri beraberinde getirir.

Herkese çok fazla güvenmemeyi kendinize ilke edinin ve o şekilde davranın.

Fazla fedakârlığın sonunda üzülmek kaçınılmaz bir sondur.

Yaşam geriye bakarak anlaşılır ya da ders alınır. Ama önüne bakarak yaşanır.

Gözlerinle anlaşabildiklerinle, bir ömür geçer.

Üç dil biliyormuş. Terk edilmeyi yüreğine tercüme et de görelim.

Her başlangıcın, sonu da vardır.

Kimsenin size iyilik yapmak gibi bir zorunluluğu yok. İyilik yapan insanlara karşıda yaptığı iyilikler sanki onun zorunluluğuymuş gibi düşünmeyin.

Ne kadar değer verirsen ver bu değeri karşında ki anladığı kadardır.






İnsan aşkını kıskanır, hesap sorar, sahiplenir. Anlayana…

Güzel günler yakında demişlerdi. Daha ne kadar gideceğiz.

Doğru mükemmel değilim. Ama en azından sahte de değilim.

Yaptığınız yanlışlar için asla keşke demeyin çünkü hepsi birer tecrübe kazandırıyor sizlere.

Yanında çocuk olabildiğiniz her insan sizin için doğru insandır. Birilerinin yanında çocuklaşabilin.

Aşktan yana şanssız oluşumu bilseydin eğer hala birini sevebilmeye yeltendiğimde çok şaşırırdın.

Az insan ile çok fazla huzur keşfedin

Senin ikliminde mutluluğu, saadeti bulan senindir. Gerisi misafirdir.

Bu saniyeden sonra sende depremler olsa, kasırgalar bile kopsa, bende yaprak bile oynamaz.

Tekrar başlamak bütün yaraları tekrar kanatmak demek…

Sen bana hep nasılsın diye sor. Kötü bile olsam iyileşiyorum.


Sitemizdeki tüm içerikler sadece bilgilendirmek içindir.
Size bir iyilik isteyebilir miyiz? Bu sayfayı sizin için yararlı olduğu takdirde paylaşabilir misiniz? Teşekkürler!

Can we ask you a favor? Can you please share this page if it's useful to you? Thanks!

Sağlıcakla kalın ve bizi takip etmeye devam edin.
Thank you for your continuing supports!

http://www.noktayardim.com
http://noktayardim.blogspot.com.tr/

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder