PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

17 Şubat 2020 Pazartesi

Günaydın Mesajları





Siz de sevdiklerinizin gününü aydınlatmak isteyenlerdenseniz, sizin için seçtiğimiz günaydın mesajılarını inceleyebilir ve onları bu basit ama anlamlı hareketinizle gün boyu gülümsetebilirsiniz.

Sevgiliye günaydın mesajları yazımız da sevgiliye gönderilecek en güzel günaydın sözlerini bulabilirsiniz. Sevgiliye günaydın mesajları göndererek onları mutlu edebilir ve sevginizi bu şekilde gösterebilirsiniz.


Sevdiklerinize ‘günaydın’ demek için en iyi yol, onlara muhteşem günaydın mesajları göndermektir. Sabah sevdiği insanlardan tatlı günaydın mesajları alan insanlar, etraflarındakilere tüm gün adeta ışık saçar.



Gülüşüne güneşi yaktığım, günaydın.

Telefona ilk baktığında beni bul istedim. Günaydın meleğim. Güzel bir günden merhaba.

Gün ışığı kadar güzelsin, bugün gün senin için bugüne gelsin. Günaydın hayatımdaki en anlamlı varlık. Bu sabah bütün güzellikler sana bir öpücük bıraksın.


Bugün yağmur yağıyor olabilir, ama senin sayende sadece güneşli gökyüzünü görüyorum. Her zaman günümü aydınlatacaksın. Günaydın!

Sevgilim günün aydın olsun, gözlerini aç ve güzelleşsin dünya. Bak güneş doğdu ama sensiz karanlık günlerim, aç ki gözlerini aydınlansın günlerim.

Sıcak bir gün doğuşundan daha güzel olan bir şey varsa, o da bizim dostluğumuzdur. Günaydın!

Bu oda sen olmadan karanlıklar içinde. Sessizliğimi aydınlatan bir mum ışığıyla başbaşayım bu gece bu evde. Hadi aç gözlerini de günüm doğsun. Mum ışığı sönsün, odama güzel gözlerin dolsun.

Günaydın sevgilim. Kahvaltıyı hazır ettim, ekmeğine en sevdiğin reçeli de sürdüm. Çayı da yeni koydum ocağa, seni bekliyorum. Gel de sofram şenlensin.

Sadece ‘günaydın’ yazarak sevdiklerinizi sabahın ilk ışıklarında, mutlu etmeniz çok zor. Bu yüzden onları romantik mesajlarla etkilemeye ne dersiniz?

Şu an kalbim daha hızlı atmaya başladı. Diğer yarımın uyandığını hissediyorum. Günaydın sevgilim!

Masama oturan rakı gibiydin. Mezesiz olmazdı güzelliğin. Şimdi sabahıma doğan güneş oldun, günaydınsız uyanmaz mis bakışlı güzelliğin.

Minicik gözlerinin uyuyuşunu sevdiğim, günaydın. Hadi aç gözlerini de dünya sefillikten kurtulsun. Aç gözlerini, aç çocukların karnı doysun. Aç gözlerini, hastalıklar son bulsun. Hadi aç gözlerini hepimizin sana ihtiyacı var.



Dünyanın sona erdiğini hayal etmek kolay. Ama en iyi arkadaşım olmadan bir gün geçirmeyi hayal etmek zor. Günaydın!

Dünyanız mutIu hayaIIeriniz tatIı oIsun. GönIünüze huzur doIsun mutIuIukIar ömrünüzce, her şey gönIünüzce oIsun. Günaydın.

Keşke bir zaman makinem olsaydı ve uyandığında her gün orada olabilseydim. Günaydın!

Benim günüm sen uyandığına başlar, sen uyuduğunda sonlanır. Sensiz hiç bir anın tadı yok sevgilim. Günaydın.

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heycanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun sana..

Öğleden sonraya kadar sana ulaşamayacağımı biliyorum ama yine de günaydın demek istedim.

Bugün yanında uyanmak isterdim, gözlerimi açtığımda ilk göreceğim kişinin sen olmasını, kokunun burnumda çiçekler açtırmasını, teninin sıcaklığını hissetmek isterdim sevgilim. Seni seviyorum günaydınn.

Başımı yastığa koyduğumda tek dileğim oluyor seni görmek rüyamda ve bu gecenin sabahında da seni gördüm rüyamda, günaydınlar olsun sana biricik sevgilim.

Artık senli günlere uyanamayacağım. Terk edilişimin üzerinden epey zaman geçti ve ben her gün sana sessizce fısıldıyorum “Günaydın.” diye. Günaydın gönül sızım, günaydın diğer yarım.

08:00’da kalkmak için alarmı 07:00’dan sonra her dakika ertelediğini biliyorum. O erteleme arasında bu mesajımı da göreceğine eminim. O yüzden bana hemen cevap ver. Günaydın!



Benim günüm sen uyandığına başlar, sen uyuduğunda sonlanır. Sensiz hiç bir anın tadı yok sevgilim. Günaydın.

Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Ellerimiz uzak olsada birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasamda güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim..

Dünyanın en güzel kadını günaydınların en güzeli seninle olsun, seni seviyorum.

Tarihteki en kısa korku hikayesi, bugünün Pazartesi sabahı olması. Günaydın dostum, işe yine geç kalma.

Günaydın Sevgilim Gün Aydınlık Seninle Günler Seninle Parlak Bugün ki Gibi Gün Seninle Güzel Sevgilim Günaydın…

Günaydın sevgilim, güneşin ilk yüzüne vurduğu anları göremediğim için kendimi şanssız hissediyorum. Sakalların kızıla dönüyor ve yeşil gözlerin çok masum oluyor. Seni bugün yine çok seviyorum.


Günün, kahvenin ilk yudumu kadar harika olsun! Günaydın aşkım.

Annen geç kalkıyorsun diye sinirlenebilir, baban sana tembel serseri diyebilir. Ama ne kadar geç uyanırsan uyan, her zaman benim en iyi arkadaşım olacaksın. Günaydın!

Her zaman sabah duyduğun ilk ve gece duyduğunuz son ses olmak istiyorum. Günaydın!

Her yeni güne günaydınla başlamak sadece seninle güzel… İnsanın günaydın diyebileceği bir sevgilisinin olması huzur veriyor. Sana her gün günaydın demeyi çok seviyorum ve bugün yine günüm sana aydı. Günaydın sevgilim.

Hayatı yaşamaya değer kılan şey dostluktur. Günaydın!

Sabah kahvemin cappuccino, latte veya mocha olup olmaması umrumda değil. En sevdiğim kahve, seninle paylaştığım kahve. Günaydın!

Güneş sıcaklığı yavaş yavaş odama dolarken, benim içime de damla damla sen yağıyorsun. Aklım fikrim sen oldun. Günaydın sevgilim, gün senin için erken uyandı.

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Gülümsemen güneş gibi ışıltılı. Umarım yüzünde bir gülümseme ile uyanırsın ve bana yaptığın gibi dünyanın yarısını aydınlatırsın. Günaydın!

Sabah uyandığında kaprisli ve tembel olsan bile, hala seni çok seviyorum. Günaydın!

Günler Seninle Başlar, Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevgilim Günaydın..

Günün en sevdiğim kısmı sabah, çünkü gözlerimi her açtığımda o yakışıklı yüzünü görüyorum. Seni seviyorum. Günaydın!

Her Günüme Adını Yazdım Güneşimde Sen Olsun Yıldızımda Sensin Sevgilim Günaydınlar.

Günaydın yakışıklı, harika bir gün geçir! Seni seviyorum!

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Beni her zaman dünyanın en güzel kadınıymışım gibi hissettirdiğin için teşekkür ederim. Günaydın aşkım!

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gece mi yıldız yıldız bezeyen, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan aşkım, günaydın…

Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim… Günaydın kır çiçeğim… Günaydın gönlümü fetheden sevgilim. Günaydın..

Esneyen bir gün var karşımda, yeni uyanıyor bugün. Yanımda yokluğunun olduğu her gün büyük bir sızı, büyük bir kalp ağrısı. Günaydın başköşem, büyülü evim. Hadi aç gözlerini ve güne merhaba de. Günaydın, seni seviyorum.

Sana aşık olmak, her sabah erkenden uyanmaya değer… Günaydın canım!



Mevsim kış olsa bile, gülüşün kalbimdeki baharı uyandırıyor. Günaydın meleğim!

Kocaman gülümsemesiyle günüme neşeyle gelen adam, canım babam. Günaydın. Bugün senden uzak yerde ilk günüm ve masada sen yoksun. Huzur verici yüzün olmadan tadı olmuyor şekerli çayın.


Gözlerin mi doldu? İşler ters mi gidiyor? Unutma… Ben her zaman yanındayım… Günaydın canım!

Uyanır uyanmaz gelirsin aklıma, bir güneşe bakarım birde duvardaki bana gülen fotoğrafına, benim için en güzel gün seninle uyadınğım günlerdir sevgilim, günaydın sana.

Güneş doğudan doğmaz, yatağımda, yanımda yükselir. Günaydın gün ışığım!

Güzel yüzlü karım, masum meleğim. Günaydın. Erken çıktığım ve senindeniz gözlerinde sabaha uyanamadığım için üzgünüm. Seni seviyorum.

Tatlım, senin değişmeni asla istemeyeceğim çünkü sen olduğun gibi mükemmelsin. Harika bir gün geçir. Günaydın!

Akşam yatmadan önce ve sabah kalktığımda aklıma ilk gelen şey sensin. Günaydın!

Geceden geriye kalan büyük bir aydınlık ve güneş senin için uyanıyor bugün. Günaydın hayatım.

Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.

Gece bitti. Sabah başladı. Şimdi uyanma ve sana sarılma zamanım geldi. Günaydın aşkım!

Artık senli günlere uyanamayacağım. Terk edilişimin üzerinden epey zaman geçti ve ben her gün sana sessizce fısıldıyorum “Günaydın.” diye. Günaydın gönül sızım, günaydın diğer yarım.

Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaysın hayatmın anlamı.

Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım.

Yaşım ömrümü yarılamışken Çoktan, ben her gün seninle yeniden doğuyorum. Aç gözlerini de Günlerimi maviye boya, arala göz kapaklarını da umuda boya, En güzel hayallere boğ bizi kadınım. Günaydın vuslatım, günümü Aydın kılanım. Uyanmasıyla üşüyen duvarlarımı ısıtanım, Günaydın. Gün başka doğar sen hayatımdaysan, daha başka gülümser evrene güneş. Günaydın sevgili.

Gönül odam, benim can parçam. Günaydın demek isterdim sana, alnından öpmek, saçlarında gezinmek… Bu ilk ve son ayrı sabahımız olacak. Şimdi gözlerini açtığında sakın dolmasın gözlerin yaşlarla, gidip geleceğim hemen ve gittiğim her yerde sana bir seni seviyorum daha ekleyeceğim kalbime. Günaydın meleğim, günaydın aşk kokan baharım, günaydın benim güzel karım.

Yanımda değilsin belki ama hayata bağlar beni uykudan uyanıp nefes aldığın her gün. Umutsuz şarkılardan uzağım bugün. Günaydın sevgilim, ellerinde krizantem çiçekleriyle hayalimdesin. Gözlerinde göremediğim bayram sabahı, yüreğinde baharlarım. Göremesem de gözlerini yeni doğan günde, sana adadığım mısralarla avunurum. Eksiğim sensiz, öylesine yarım, öylesine kimsesiz. Ben her Yeni günde sesinle ısınırım.

Biliyorum değecek bir gün mısralarım yüreğinin çorak coğrafyasına. Seninle uyandığım her gün biz umutlar hayaller dağıtacağız tüm dünyaya. Ben her gece seni duyarım. Gecelerime seni beklerim. Ben hep yokluğunda sensizliği adımlarım. Günaydın sevgili, arala göz kapaklarını da senle olan güne, geceye boğ beni. Hadi uyan artık gözümün nuru gözlerinin içine sığınayım





Sitemizdeki tüm içerikler sadece bilgilendirmek içindir.
Size bir iyilik isteyebilir miyiz? Bu sayfayı sizin için yararlı olduğu takdirde paylaşabilir misiniz? Teşekkürler!

Can we ask you a favor? Can you please share this page if it's useful to you? Thanks!

Sağlıcakla kalın ve bizi takip etmeye devam edin.
Thank you for your continuing supports!

http://www.noktayardim.com
http://noktayardim.blogspot.com.tr/

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder