PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

14 Aralık 2016 Çarşamba

facebook sözleri güzel


espirili sözler kısa facebook

laf sokmalık laflar


Yapma be azrail marionun bile 3 canı var

Kaşar Sevseydik Şarküteri Açardık

her tespihle dolaşan kabadayı olsaydı imamlar mafya babası olurdu.

dünya ahiret bacımsın ama uzayda yakalarsam …..

dünya yansa kaşarı erimez

Bizde eti browni seviyoruz, ama hayvan gibi yemiyoruz

kişiye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir

Türk kızı hint kızı gibidir gider öküze tapar.

Oruspudan dost olur çocuğundan asla.

Benimsin demek kolay bir ömür boyu sahip çıkmak olay!

Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen, birilerinin çüşşş demesi zoruna gitmesin.

Ben senin ‘mutluluğunu istiyorum’ dedi ve dediğini yaptı, aldı gitti.

Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimi de çıktığında. Umutlara kanma umutlar bir gün imkânsızlaşır, hayatı tozpembe yaşıyorum sanma, her renk bir gün siyahlaşır.

Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım. Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

kimse fiyatını arttırmaya çalışmasın herkesin indirim günlerini çok iyi biliyorum

Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

Parfüme falan gerek duymazdı annem. Doğuştan cennet kokardı zaten.

(TEKEL)inle tut elimi,(ALKOL)larına sar beni,n(EFES)ine bile muhtacım…

Önümüzdeki seçilerin maliyeti 1 milyar lirayı geçiyormuş. Ülke seçime değil, seçim ülkeye giriyor gibi.

Kızların kalbi mezar gibidir, giren bir daha çıkamaz. Erkeklerin kalbi tuvalet gibidir, giren çıkan belli olmaz.

Sözüm yok gidenlere, tüm küfürlerim geri dönmek isteyenlere!

Hayvanlarla konuşurken birşey bekleyemezsin. Yüreği yoktur ki sevmezken yola gelsin.

Sana vereceğim tek akıl; aklın varsa tek takıl..

Suskunluğum asilliğimdendir. Her söze verilecek bir cevabım var lâkin bir lafa bakarım laf mı diye, birde söyleyene bakarım adam mı diye..


Ne orhan ne ferdı anlamaz ki derdimi.. Çal müslüm baba nereden sevdim o zalimi..

Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha güzeldir.

Senin marka takıldıgın yerde ETİKETİ ben basarım.

Değer verdiklerimin G*tü kalkmasın. Değerini alırım G*t gibi kalırsın..

Aramızda tek fark var; Sen düşünürsün, ben uygularım!

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

“bu aralar pek bi tutarsızım.. ya tutarsa ya tutarsa..”

şu an burda yokum külahıma anlatın

kardan adam olur senden adam olmaz

hanım suyu ısıt olmadı çay içeriz

Çok talibim var diyenler; Sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Ne olurdu yani, Bir sene de insanlık moda olsa.

Bana ‘kötü kalplisin’ demiştin. Haklıydın.. Çünkü orada sen vardın!

Giderek terbiyesizleşiyorsan, hayatın ne mal olduğunu anlıyorsun demektir.

Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse uğraşmaz, doğru insan olmak için.

Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim..

Aşk nedir biliyormusun? Bir kız için dünyadaki bütün kızlardan vazgeçmek ve bundan zerre kadar pişmanlık duymamak.

Bu yazıyı okuyup begenenin yüzünden gülümseme kalbinden ALLAH sevgisi Evinde huzur sevdigi yanından eksik olmasın İNSALLAH..!

Bu kullanıcıyla iletişime geçmek tehlikeli ve yasaktır

Cehennem boş, Çünkü tüm şeytanlar burada.

Bazı insanIar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara. iyi kötü, bir gün ödenecek bedeller…

ne zaman golll diye arkamı dönsem elinde ofsayt bayrağıyla bekler kahpe hayat

Kıyamet gelse de kopsak….

Kim demiş alkol kötüdür diye, bütün hatalarımı ayıkken yaptım ben…!

Seni Sevdimde Ne oldu Turkcell Efes Zengin Oldu…

300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?

iletişimimiz islami usüllere göre kesilmiştir.

sen kutu kutu pense oynarken, biz kutu kutu bira içiyoduk

ne dul ne bakire kimse vermedi şu fakire sabunla idare ederken zam geldi HACİ ŞAKİRE

beni başkalarıyla karıştırma, sek iç!

bütün kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet ulan!

SeN BeNiM HaYaTıMDa PiYoNSuN SeNi KaYBeDeRSeM iKi PuANıM GiDeR..BeN SeNiN HaYaTıNDa ŞaH ‘ ım SeN BeNi KaYBeDeRSeN oYuN BiTeR..!

Hak edeni hayatıma sokarım , hak etmeyenin hayatına sokarım…

Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar. Sorun atlı karıncalar değil. Arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca..

80 yaşındaki neneme facebook veya twitter üyeliğin var mı? diye sordum. Yarın istek yollarım kabul et ismim Crazy Girl dedi. Hala şoktayım..

Bendeki aşk ateşi cehennemi kıskandırır. Ben son sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur, senin gibi şerefsizlere kahveler çoktur!

Tadını doğru tahmin edebilmek için 1 haftadır gece gündüz first çiğneyen genç, çenesiyle uçak çekmeye hazırlanıyor.

Mademki yokluğumla daha mutlusun, o halde yokluk, benim bu aşk için büründüğüm son kimlik olsun.

Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla..”

Sevgilisi para harcamasın diye “yok aşkım ben aç değilim” deyip aç gezen kız.. Gönlüm hep seni arıyor, neredesinnn senn.

Âlemin derdi ben olmuşum, demekki zamanında iyi koymuşum..

Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip; Varlığını ilikler misin ömrüme..

İtle, köpekle uğraşacak vaktim olsaydı veteriner olur, seni tedavi ederdim.

Bizimle dans etmeye çalışma, yürümeye hasret kalırsın.

Gidene çift yol ben tek kalmam ayık ol.

Siz erkekler hepiniz aynısınız! diyen kızlara sesleniyorum; Siz düzgün olsaydınız da hepimizi tanımasaydınız.

Bazı insanları hayata baktığı pencereden, atmalı.

Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı.. Gökyüzü bana mı ağladı yoksa sana mı tükürdü anlayamadım ey sevgili..




Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz…

Serseriler için aşk’ı bilmiyor demişler, sorun bakalım onlara aşk’ı kim öğretmiş?!

evliyken balayına , bekarken alayına gider.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder