PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

9 Ekim 2015 Cuma

Facebook Anlamlı Günaydın Sözleri



Facook için güzel günaydın yazılarını sizlerle paylaşıyorum.



Sevdiklerinizin değerini bilmeniz dileğiyle günaydın faceciler.

Yeni gelen bir gün ile birlikte hayallerinizin gerçekleşmesi dilerim günaydınlar olsun.

Birisi daha yenimi uyanmış! Günaydın öyleyse uykucu.

Güzel günlerin hep seninle olup güzel bir gün dilerim günaydın.

Facebook ile sevdiklerinize daha kolay ulaşırsınız, gündüzleri sayfanızdan göndereceğiniz bir günaydın mesajı ile birlikte binlerce beğeni alarak trendler arasında olursunuz.

Günaydın ablacık bütün güzellikler seninle birlikte olsun.


Facebook ile birlikte keyfiniz yerine gelsin ilk günaydın mesajı burada merhaba uykucular.

Günaydın canım papatyalar ile birlikte rengarenk bir gün gibi olsun hayatınız.

Günün ile birlikte yüreğinde güneşten nasibini alsın sevgili, günaydın dünya güzeli.

Her gün yeni bir hayattır günaydın arkadaşlar.

Haydi uzaktan bir tatlı tebessüm gönder bana günaydın canım.

Seninle birlikte güneş doğmuş gibi hissediyorum, tebessümün bir günün aydınlanmasına yetiyor öyleyse günaydın dünya.

www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
info@noktayardim.com
twitter adresimiz @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder