PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

28 Ocak 2017 Cumartesi

Sim Karttaki Rehberi iPhone’a Aktarma (Resimli Anlatım)


 

Sim Kart Numaralarını iPhone’a Kopyalama (Resimli Anlatım)


Bu makalemizde, SIM kartınızdaki kişileri iPhone cihazınıza aktarmayı nasıl yapılacağı hakkında bilgi aktaracağız.

SIM kartınız destekliyorsa SIM karta kaydettiğiniz kişileri iPhone cihazınıza aktarabilirsiniz. Nasıl yapılacağını sırası ile resimli anlatalım.

Hatırlatma; iPhone, kişileri SIM kartta saklamaz. Kişilerinizi bir iPhone’dan diğerine aktarmak istiyorsanız içeriklerinizi yedeklemek veya aygıtlar arasında içerik aktarmak için iCloud’u kullanabilirsiniz.


SIM karttaki rehberinizdeki kişileri iphone telefona aktarmak çok kolaydır.

İphone cihazınızı açın ve Ayarlar menüsüne dokunun.


Ayarlar menüsünde Kişiler menüsüne dokunun.


Kişiler menüsünde “SIM’deki Kişileri Aktar” seçeneğine dokunun.


SIM’deki Kişileri Aktar dedikten sonra iPhone cihazınıza, SIM kartınızdaki numaralar (rehber) aktarılacaktır. işlem bu kadardır artık iphone cihazınızda rehberiniz gözükecektir.

Sim Karttaki Rehberi iPhone’a Aktarma videosunu izleyerekte nasıl yapabileceğinizi gösterelim.

iphone’da sim karttaki rehberi nasıl aktarırsınız?






Sitemizdeki tüm içerikler sadece bilgilendirmek içindir.
Sağlıcakla kalın ve bizi takip etmeye devam edin.

http://www.howtohelppoint.com
http://www.noktayardim.com
https://www.facebook.com/noktayardim
twitter adreslerimiz. @selimzor @NoktaYardim

Paylaşılmayan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder