PARA KAZANMAK

Youtube Abone, İzlenme, Beğeni, Yorum ve 4000 Saat Arttırma Platformu

19 Ekim 2014 Pazar

instagram şifremi ve kullanıcı adımı unuttum


instagram kullanıcı adımı unuttum


instagram e postamı unuttum

instagram parola sıfırlama

instagram şifresini unuttuysanız instagram web sitesinde giriş yapın ve "şifreni mi unuttun" seçeneğini tıklayın. Çıkan ekranda e-posta veya kullanıcı adı seçeneğinde mailinizi veya kullanıcı adınızı yazın. Instagram hesabınızdan e-postanızı yazıp e-postasınıza mail gelecektir. seçeneğine tıkladığınızda "e-posta gönderildi" yazacak ve altında hesabınıza e-posta gönderildiği işleme devam etmek için mail adresinize gitmeniz gerekeceği notu belirecek. Instagram web sitesinde kullanıcı adı yazılarak şifre hatırlatma yapılması istediğindede şifre yenileme bağlantısının e-posta adresinize gönderildiği bilgisi yer alacaktır. Ardından gelen ekranda bilgide e-posta adresinizi hatırlamanız için e-posta adresinizin baş ve son harfi e-maili hatırlatıcı olur sizin e-mail'iniz olup olmadığınızı anlarsınız. E-posta adresinize gidinyoruz ve gelen e-postaya tıklayın. intagram şifresini yenileme mesajı gelecek ve siz o mesajı açıyoruz. instagram sitesinde yeni şifre ve yeni şifre tekrarı alanlarına unutmayacağınız bir şifreyi yazınız "şifreni yenile" tıkladığınızda unuttuğunuz instagram şifresini yenisiyle değişecektir. Bu şekilde bilgisayardan şifre değiştirebilirsin.

 
  

  
  
 

   
 

instagram e posta unuttum telefon

instagram e posta unuttum android

instagram uygulaması açıyoruz ve giriş ekranında şifremi unuttum seçeneğine tıklayın. Ardından gelen ekranda e-posta ve adınız ile, sms ve facebook ile seçeneklerinden birine seçerek kullanıcı adınızı yada şifrenizi yenileyebilirsiniz.

istagram emailimi unuttum

instagram parolamı unuttum


instagram e-posta adresinizin hangisi olduğunu unuttu iseniz size ait olan tüm e-mail adreslerinizi tek tek gelen mailleri kontrol edin veya yukardaki şifremi unuttum seçeneğine tıklayın. kullanıcı adınızı yazıp sayfaya gelen e-posta şifre değiştirme bağlantısı gönderilmiştir, Ardından ekranında e-posta adresinizin baş ve son harflerinin yazdığı ekrandan e-posta adresinizi hatırlamaya çalışın. E-posta adresi şifrenizi unuttuysanız o zaman instagram uygulamasından sms yolu ile şifrenizi yenileyiniz.

Hatırlatma; Özellikle dikkatinizi çekmek isterim sosyal medyada üye olmanız için olmassa olmazı e-posta adresidir. e-posta adresinizi hangi sosyal medyaya kaydettiyseniz mutlaka not alınız. Bilgileri kurtarmanızda e-mail adresleriniz çok önemlidir ve unuttuğunuz şifreler e-posta adresi ile kurtarabilirsiniz.

Şimdi hem bilgisayardan ve telefonunuzdan Kullanıcıadı, şifre ve e-posta bulma sıfırlama nasıl yapılır resimli olarak gösterelim.

   



 


   


5 yorum:

  1. Buse
    Ara tara bulamadigimi gosterdin eline saglik. Ne sifremi ne epostami hatirliyordum onlarca hesap arasindan... Sayende eposta ipucundan hallettim

    YanıtlaSil
  2. Telefon numarami yazdigim halde mesaj gelmiyor ve giris yapamiyorum ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  3. İnstagram hesabımdan şifre degistirirken yanlışlıkla mailimi kaldırdım.Bu yolların hepsini denedim ama telefon numaramada kayıtlı değil diyor mail adresini kaldırdığım için ona gitme şansı yok ve facebook ile de bağlantı kuramiyorum.Başka bir yol var mı?

    YanıtlaSil
  4. İnstagram hesabımdan şifre degistirirken yanlışlıkla mailimi kaldırdım.Bu yolların hepsini denedim ama telefon numaramada kayıtlı değil diyor mail adresini kaldırdığım için ona gitme şansı yok ve facebook ile de bağlantı kuramiyorum.Başka bir yol var mı? Aynen simdi benimde basima geldi sifremi biliyorum fakat dogruma kodu istiyor maili kaldirdigim icin kod gelmiyor ne yapabilirim. Yada hesabi nasil kapatabilirim lutfen yardimci olun.

    YanıtlaSil
  5. İnstagram hesabımdan şifre degistirirken yanlışlıkla mailimi kaldırdım.Bu yolların hepsini denedim ama telefon numaramada kayıtlı değil diyor mail adresini kaldırdığım için ona gitme şansı yok ve facebook ile de bağlantı kuramiyorum.Başka bir yol var mı? Aynen simdi benimde basima geldi sifremi biliyorum fakat dogruma kodu istiyor maili kaldirdigim icin kod gelmiyor ne yapabilirim. Yada hesabi nasil kapatabilirim lutfen yardimci olun.

    YanıtlaSil